• Logga in för att låna
200096
Sov gott [Elektronisk resurs] : avslappning för djup sömn
Omslagsbild
Av: Gyllensvan, Camilla
Utgivningsår: 2018
Språk: Svenska
Medietyp: E-ljudbok
Förlag: Mindboozt PublicationsElibdistributör
ISBN: 978-91-88739-15-5 91-88739-15-5
Anmärkning:
E-ljudbok (strömmande)
Titel från e-ljudbok
Inläsare: Camilla Gyllensvan
Ljud
Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna
Innehållsbeskrivning
Lugn och rogivande sömn- Fri från oro Den här meditationen kommer hjälpa dig att slappna av och att komma ner i varv. Du kommer till ro och kan somna lättare. Du kan även lyssna till den om du vaknar på natten och har svårt att somna om. Den här meditationen kan användas av alla som har svårt att sova eller om du vill slappna av och släppa spänningar när du känner att du behöver komma ner i varv. Det kan vara svårt att somna ibland när man har många tankar i huvudet. Det kan vara minnen eller framtidsplanering, oro eller ältande. Med hjälp av de stärkande affiramationerna i denna meditation kommer du uppleva att du sover bättre och att du klarar av vardagens utmaningar på ett mer fokuserat och lätt sätt Du kan lyssna på den här filen i samband med att du ska sova, du kan med fördel lyssna på den varje gång du ska sova, desto fler gånger du lyssnar på denna meditation desto lättare kommer du att somna. Du kan med fördel kombinera denna med någon annan av Mindful meditations seriens ljudfiler. Att i perioder ha svårt att sova råkar de allra flesta ut för någon gångi livet och det kan bero på flera olika anledningar. Den här meditationen har som fokus i att slappna av och att stilla dina tankar så du kan bli iugn och sova hela natten. Med varsam guidning får du börja med att slappna av och bli lugn i kroppen för att göra din sömn lugn och rofull. I kombination med stärkande affirmationer kommer du kunna släppa ev oro som kan störa din sömn. Den kan med fördel kombinerad med andra program som tex andningsankret eler kroppskanning för att snabbt komma ner i varv. Långvariga sömnproblem kan behövas utredas av läkare och den här meditation är ett kompliment till ev behandling. Camilla Gyllensvan är Internationellt certifierad Mental Coach och NLP Trainer via ICNLP./Innehållsbeskrivning från Elib

Andra titlar av samma författare

188190
Av: Gyllensvan, Camilla
188191
Av: Gyllensvan, Camilla
188193
Av: Gyllensvan, Camilla
193566
200239
Av: Gyllensvan, Camilla
196652
Av: Gyllensvan, Camilla
198786
Av: Gyllensvan, Camilla
205091
Av: Gyllensvan, Camilla
205092
Av: Gyllensvan, Camilla
205093
Av: Gyllensvan, Camilla
213329
Av: Gyllensvan, Camilla
215571
Av: Gyllensvan, Camilla
209129
Av: Gyllensvan, Camilla
222232
Av: Gyllensvan, Camilla
222231
Av: Gyllensvan, Camilla
222386
Av: Gyllensvan, Camilla
195843
Av: Gyllensvan, Camilla
189261
Av: Gyllensvan, Camilla
207840
Av: Gyllensvan, Camilla

Liknande titlar

188190
Av: Gyllensvan, Camilla
188191
Av: Gyllensvan, Camilla
191034
194548
Av: Dahlqvist, Linda
192652
Av: Lilja, Christel
189262
Av: Gyllensvan, Camila
199309
Av: Berg, Matilda
200239
Av: Gyllensvan, Camilla
196652
Av: Gyllensvan, Camilla
154154
Av: Acharya, Bikash
158624
Av: Bergstad, Johan
161474
Av: Karlholm, Candra
161476
Av: Karlholm, Candra
161477
Av: Karlholm, Candra
161478
Av: Karlholm, Candra
161479
Av: Karlholm, Candra
161480
Av: Karlholm, Candra
161481
Av: Karlholm, Candra
161482
Av: Karlholm, Candra

Språk

Mer om titeln

Loading...

Om författaren

Loading...

Taggar