• Logga in för att låna
207840
Somna om [Elektronisk resurs]
Omslagsbild
Av: Gyllensvan, Camilla
Utgivningsår: 2018
Språk: Svenska
Medietyp: E-ljudbok
Förlag: MindbooztElibdistributör
ISBN: 978-91-88739-60-5 91-88739-60-0
Anmärkning:
E-ljudbok (strömmande)
Titel från e-ljudbok
Ljud
Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna
Innehållsbeskrivning
Genom att lyssna på den här inspelningen underlättar du insomningen och speciellt om du har vaknat upp under natten. Under perioder kan vi ibland känna att det kan vara svårt att somna om, speciellt om vi har svårt att somna från början eller om vi har många tankar. Den här meditationen och träningen hjälper dig somna om efter att du har vaknat upp genom att få ditt sinne att koppla av och din kropp att bli avslappnad. Den här träningen kan hjälpa dig att släppa och lugna dina tankar och återgå till ett lugnt, avslappnat tillstånd och somna om. När vi stillar våra tankar och släpper inre oro, stress och tankar som håller oss vakna kan vi ibland ha svår att somna eller gör att vi har lätt vakna upp under natten. Om du upplever att du vaknar upp efter att du somnat på kvällen så kan du med fördel lyssna till den här inspelningen. Den är speciellt anpassad för att kunna användas som hjälp att somna om under natten eller om du har svårt att somna. Skulle du vakna upp efter att du lyssnat på den här inspelningen kan du lyssna på den igen, När du lyssnar till den här mentala träningen regelbundet kommer du uppleva att du har lättare att somna om allteftersom du lyssnar till den här träningen och att du kommer snabbare somna om. Att ha svårt att sova, att somna eller att vara vaken under natten är ett vanligt problem. Genom att träna på att slappna av och stilla dina tankar kan du hjälpa dig själv att lättare återgå till normala sömnmönster. Du kan med fördel lyssna till det här programmet i 21 dagar. Och efter det närhelst du behöver, du kan med fördel kombinera denna text med annan avslappning tex landa i kroppen, andningsankare eller kroppskanning under dagen för att snabbt kunna slappna av. Långvariga sömnproblem skall alltid utredas av läkare och den här inspelningen är ett komplement och hjälpmedel till att bryta destruktiva sömnmönster./Innehållsbeskrivning från Elib

Andra titlar av samma författare

188190
Av: Gyllensvan, Camilla
188191
Av: Gyllensvan, Camilla
188193
Av: Gyllensvan, Camilla
193566
200239
Av: Gyllensvan, Camilla
196652
Av: Gyllensvan, Camilla
198786
Av: Gyllensvan, Camilla
205091
Av: Gyllensvan, Camilla
205092
Av: Gyllensvan, Camilla
205093
Av: Gyllensvan, Camilla
213329
Av: Gyllensvan, Camilla
215571
Av: Gyllensvan, Camilla
209129
Av: Gyllensvan, Camilla
222232
Av: Gyllensvan, Camilla
222231
Av: Gyllensvan, Camilla
222386
Av: Gyllensvan, Camilla
195843
Av: Gyllensvan, Camilla
189261
Av: Gyllensvan, Camilla
200096
Av: Gyllensvan, Camilla

Liknande titlar

183403
Av: Eriksson, Anna
188193
Av: Gyllensvan, Camilla
184424
Av: Eriksson, Anna
205091
Av: Gyllensvan, Camilla
213329
Av: Gyllensvan, Camilla
188192
Av: Gyllensvan, Camila

Språk

Mer om titeln

Loading...

Om författaren

Loading...

Taggar